وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 167
قیمت: 33012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
‏فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق
‏مقدمه‏ ‏13
‏بخش اول: بازاریابی رابطه‏ مند
‏2-1-1) تعاریف و مفاهیم ‏بازاریابی رابطه‏ مند‏ ‏15
‏2-1-2) اهمیت ‏بازاریابی رابطه‏ مند‏ 16
‏2-1-3) مدل‏ های بازاریابی رابطه‏ مند‏ 17
‏2-1-4) ابعاد بازاریابی رابطه‏ مند‏ 20
‏2-1-5) بازاریابی رابطه‏ مند در سطح جهانی‏ 23
‏بخش دوم: ارتباطات دهان به دهان
‏2-2‏-1) تعاریف و مفاهیم ‏ارتباطات دهان به دهان‏ 26
‏2-2-2) انواع ارتباطات‏ 28
‏2-2-3) اهمیت ارتباطات دهان به دهان‏ 29
‏2-2-4) انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان‏ 31
‏2-2-5) روش‏ های بهبود ارتباطات دهان به دهان‏ 34
‏2-2-6) عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار ان‏ 35
‏بخش سوم: وفاداری مشتری
‏2-3-1)‏ تعاریف و مفاهیم ‏وفاداری مشتری‏ 39
‏2-3-2) انواع وفاداری مشتری‏ 41
‏2-3-3) عوامل موثر بر وفاداری مشتری و آثار آن‏ 43
‏2-3-4) روش‏ های توسعه وفاداری مشتری‏ 46
‏بخش چهارم: پیشینه مطالعاتی تحقیق
‏2-4-1) پیشینه مطالعاتی‏ در داخل کشور‏ 49
‏2-4-2) ‏پیشینه مطالعاتی در خارج از کشور‏ 53
‏2-5) نتیجه‏ گیری‏ 62
‏مقدمه
‏یکی‏ ‏از‏ ‏ویژگی‏ های‏ ‏اغلب‏ ‏بازارهای‏ ‏امروز،‏ ‏رقابتی‏ ‏شدن فزاینده‏ ‏آن‏ ها‏ ‏است. این‏ ‏رقابتی‏ ‏شدن‏ ‏به‏ ‏معنی‏ ‏نیاز‏ ‏به‏ ‏داشتن مزیت‏ ‏رقابتی‏ ‏قابل‏ ‏توجه‏ ‏است که‏ ‏سبب بقای‏ ‏شرکت در‏ ‏بازار می‏ شود‏ ‏و‏ ‏دستیابی‏ ‏به‏ ‏چنین‏ ‏مزیت‏ ‏رقابتی‏ ‏نیز‏ ‏بدو‏ن ‏وجود دانش‏ ‏مناسب‏ ‏و‏ ‏پیاده‏ ‏سازی‏ ‏استراتژی‏ ها‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏کارگیری روش‏ های‏ ‏بازایابی‏ ‏مؤثر‏ ‏و‏ ‏کارا‏ ‏ممکن‏ ‏نیست به‏ ‏طو‏ر ‏طبیعی‏ ‏در‏ ‏چنین‏ ‏شرایطی روش‏ های‏ ‏بازاریابی‏ ‏سنتی‏ ‏برای‏ ‏دست‏ یابی‏ ‏به‏ ‏مزیت‏ های رقابتی‏ ‏و‏ ‏حفظ‏ ‏آن‏ ها‏ ‏کافی‏ ‏نیستند و روش‏ های‏ ‏نوین‏ ‏بازاریابی‏ ‏مورد‏ ‏نیاز‏ ‏هستند. با‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏رویکرد‏ ‏بازاریابی‏ ‏رابطه‏ ‏مند‏ ‏ضمن‏ ‏ایجاد رابطه‏ ‏بلند مد‏ت ‏با‏ ‏مشتری،‏ ‏می‏ توان‏ ‏فعالیت‏ هایی‏ ‏را‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏دید مشتری‏ ‏مهم‏ ‏و‏ ‏ارزش‏ زا‏ ‏می‏ باشند‏ ‏را‏ ‏شناسایی،‏ ‏تقویت و‏ ‏بهبود بخشید ‏و ‏مشتریان‏ ‏بیشتری‏ ‏را‏ ‏جذب‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏سازمان‏ ‏وفادار ساخت. بدین‏ ‏ترتیب‏ ‏سازمان‏ ها‏ ‏ضمن‏ ‏بهره‏ ‏برداری‏ ‏از‏ ‏مزایای وفادار‏ی ‏مشتری‏ ‏می‏ توانند‏ ‏موقعیت‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏بازار رقابتی‏ ‏بهبود‏ ‏بخشند (جلالی گرگان و مهرانی،
‏58:1392‏). ارتباطات دهان به دهان قدرتمندترین روش ارتباطات انسانی است و پیام تبلیغاتی مثبت شرکت‏ ها یا سازمان‏ ها بدون هیچ هزینه‏ ای از فردی به فرد دیگر منتقل می‏ شود. این عمل با استفاده از مکالمه افراد به صورت چهره به چهره یا از طریق صفحات وب (از طریق دوربین) صورت می‏ گیرد. تبلیغات دهان به دهان یک ابزار قدرتمند است که باید جزئی از استراتژی‏ های موثر در بازاریابی و تبلیغات محسوب شود. کنترل و اندازه گیری روش دهان به دهان بسیار مشکل است اما نفوذ و تاثیر آن در تصمیم گیری خرید مخاطبان بی نهایت زیاد است. معرفی دوستان به خرید کالا و خدمات و یا نهی آن‏ ها از اقدام به خرید همیشه رفتار قبل و بعد از خرید مشتریان را تحت تاثیر قرار می‏ دهد (صمدی، 1391).
‏این فصل شامل چهاربخش بازاریابی رابطه‏ مند، ارتباطات دهان به دهان، وفاداری مشتری و پیشینه مطالعاتی تحقیق است.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد