بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 60 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق
مقدمه 13
بخش اول: بازاریابی رابطه مند
2-1-1) تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند 15
2-1-2) اهمیت بازاریابی رابطه مند 16
2-1-3) مدل های بازاریابی رابطه مند 17
2-1-4) ابعاد بازاریابی رابطه مند 20
2-1-5) بازاریابی رابطه مند در سطح جهانی 23
بخش دوم: ارتباطات دهان به دهان
2-2-1) تعاریف و مفاهیم ارتباطات دهان به دهان 26
2-2-2) انواع ارتباطات 28
2-2-3) اهمیت ارتباطات دهان به دهان 29
2-2-4) انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان 31
2-2-5) روش های بهبود ارتباطات دهان به دهان 34
2-2-6) عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار ان 35
بخش سوم: وفاداری مشتری
2-3-1) تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتری 39
2-3-2) انواع وفاداری مشتری 41
2-3-3) عوامل موثر بر وفاداری مشتری و آثار آن 43
2-3-4) روش های توسعه وفاداری مشتری 46
بخش چهارم: پیشینه مطالعاتی تحقیق
2-4-1) پیشینه مطالعاتی در داخل کشور 49
2-4-2) پیشینه مطالعاتی در خارج از کشور 53
2-5) نتیجه گیری 62
مقدمه
یکی از ویژگی های اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آن ها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است که سبب بقای شرکت در بازار می شود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی ها و به کارگیری روش های بازایابی مؤثر و کارا ممکن نیست به طور طبیعی در چنین شرایطی روش های بازاریابی سنتی برای دست یابی به مزیت های رقابتی و حفظ آن ها کافی نیستند و روش های نوین بازاریابی مورد نیاز هستند. با استفاده از رویکرد بازاریابی رابطه مند ضمن ایجاد رابطه بلند مدت با مشتری، می توان فعالیت هایی را که از دید مشتری مهم و ارزش زا می باشند را شناسایی، تقویت و بهبود بخشید و مشتریان بیشتری را جذب و به سازمان وفادار ساخت. بدین ترتیب سازمان ها ضمن بهره برداری از مزایای وفاداری مشتری می توانند موقعیت خود را در این بازار رقابتی بهبود بخشند (جلالی گرگان و مهرانی،
58:1392). ارتباطات دهان به دهان قدرتمندترین روش ارتباطات انسانی است و پیام تبلیغاتی مثبت شرکت ها یا سازمان ها بدون هیچ هزینه ای از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. این عمل با استفاده از مکالمه افراد به صورت چهره به چهره یا از طریق صفحات وب (از طریق دوربین) صورت می گیرد. تبلیغات دهان به دهان یک ابزار قدرتمند است که باید جزئی از استراتژی های موثر در بازاریابی و تبلیغات محسوب شود. کنترل و اندازه گیری روش دهان به دهان بسیار مشکل است اما نفوذ و تاثیر آن در تصمیم گیری خرید مخاطبان بی نهایت زیاد است. معرفی دوستان به خرید کالا و خدمات و یا نهی آن ها از اقدام به خرید همیشه رفتار قبل و بعد از خرید مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد (صمدی، 1391).
این فصل شامل چهاربخش بازاریابی رابطه مند، ارتباطات دهان به دهان، وفاداری مشتری و پیشینه مطالعاتی تحقیق است.