وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

وبلاگ تخصصی آموزش برند سازی|صفر تا صد برند سازی

آموزش های حرفه ای برند سازی و بازاریابی و تبلیغات و توسعه کسب و کار با ویهان | صفر تا صد برند سازی و روش های نوین برند سازی و برند سازی کسب و کار

پیشنه و ادبیات نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)

دانلود پیشنه و ادبیات نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)

پیشنه و ادبیات نظری بازاریابی خدمات  فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)
پیشنه و ادبیات نظری بازاریابی خدمات فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 162
قیمت: 44300 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 22 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏مبان‏ی‏ نظر‏ی‏ بازار‏ی‏اب‏ی‏ خدمات ‏ ‏فروشندگی‏ خدمات) ‏فصل دوم تحقیق)
‏فهرست مطالب:
‏ماه‏ی‏ت‏ و طبقه بند‏ی‏ خدمات
‏شکل‏ 2-3-1 کالا – خدمت
‏خصوص‏ی‏ات‏ خدمات
‏شکل‏ 2-3-2 بازار ‏ی‏اب‏ی‏ در صنا‏ی‏ع‏ خدمات‏ی
‏شکل‏2-3-3 فرا‏ی‏ند‏ خر‏ی‏د‏ ب‏ی‏مه‏ نامه و مباحث مربوط به هر مرحله از خر‏ی‏د
‏شکل‏2-3-4 مدل رفتار مصرف کنندگان ب‏ی‏مه
‏شکل‏ 2-3-5 عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده
‏مراحل‏ فروشندگ‏ی‏ خدمات
‏س‏ی‏ستم‏ ها‏ی‏ مشتر‏ی‏ ‏ی‏اب‏ی
‏شکل‏ 2-3-6 فرا‏ی‏ند‏ فروشندگ‏ی‏ در قالب ‏ی‏ک‏ س‏ی‏ستم
‏فهرست‏ منابع
‏2
‏ماهیت و طبقه بندی خدمات
‏خدمت فعالیت ویا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی است که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند و‏ مالکیت چیزی را به دنبال ندارد ‏یا به عبارتی دیگر یک فعالیت تجاری است که بدون فعالیت فیزیکی تولیدی یا صنعتی بوده و محصولی که به مصرف کننده آن ارئه می گ‏ردد خدمت است .( دانیل یادین.2001‏)
‏ خدمات می تواند بخش کمی از محصول و یا کل محصول را شامل شود که بر این اساس ‏محصولات از لحاظ خدمات‏ به‏ پنج حالت زیر عرضه می گردد :
‏کالای کاملا فیزیکی : این نوع محصول کاملا ملموس بوده و هیچ گونه خدمتی را به همراه ندارد مانند نمک
‏کالای فیزیکی به همراه خدمت : این دسته از کالاها فروش موفقیت آمیزشان بستگی به میزان خدماتی دارد که به همراه دارند مانند اتومبیل
‏محصول مختلط : این دسته از محصولات ‏به صورت کاملا یکسانی هم از از کالای فیزیکی و هم از خدمت تشکیل شده است مانند رستوران
‏3
‏عمدتا خدمت به همراه اندکی کالای فیزیکی و خدمات اضافی : مانند مسافر خطوط هوایی
‏خدمت محض : محصول ارائه شده اولا فقط خدمت است مانند بیمه
‏صابون رایانه رستوران حمل و نقل بیمه
‏ ‏کالای محض ‏ ‏خدمت محض
‏شکل ‏2-3-1‏ کالا ‏–‏ خدمت
‏در بازار خدمات در واقع مصرف کنندگان و فروشندگان و یا نمایندگان شازمانهای خدماتی با هم در تعامل می باشند . در چنین روابطی رضایت مشتری و در پی آن وفاداری مشتری به شازمان از اهمیت بالایی برخوردار است . لن بری در این خصوص این اعتقاد را دارد که : توانایی ارائه خدمات به مشتریان آنگونه که آنها انتظار دارند ،‏‌‏ نیاز به کار گروهی تمامی افراد شاغل در سازمان را دارد .‏ کیفیت خدمات ‏ فاصله میان انتظارات مشتری از یک خدمت و نتیجه درک وی از خدمات ارائه شده به مشتری ‏بوده که این هم حاصل همان کار گروهی می باشد. ( ‏کاتلر ،‏‌‏فیلیپ ، 2001‏)
‏خصوصیات خدمات
‏کلیه خدمات از ویژگی‏های زیر برخوردارند:
‏نامحسوس بودن : خدمات اصولا نامحسوس اند یعنی نمی توان قبل از خرید ، آنها را دید ، مزه کرد ، شنید و یا بوکرد به طور مثال نمی توان خدماتی را که یک شرکت بیمه ارایه می کند با حواس خود حس کرد اما معمولا وظیفه بازاریابان و یا فروشندگان در اینجا این است که به نوعی رفتار کنند که‏ به نوعی این حال را در مشتریان خود ایجاد کنند .

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

پیشنه و ادبیات نظری بازاریابی خدمات , فروشندگی خدمات( فصل دوم تحقیق)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد