بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 52 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
Autumn Presentation
فصل سوم
1
مقدمه
میان صنعت و توانایی شرکت در ایجاد فعالیتها شده است. رویکرد رقابت منجر به شایستگی میشود پیشنهاد میکند زمانی که شرکتها یاد می گیرند چگونه بر چالشهای رقابتی خاص غلبه کنند، بطور بالقوه قابلیتهای ارزشمندی را ایجاد میکنند. این قابلیتها به نوبه خود مزیتهای رقابتی مهمی را موجب میشوند، این مزیتها برای شرکتهایی که در برابر تهدیدهای رقابتی با ایجاد قابلیتهای مرتبط پاسخ میدهند، در دسترس هستند.
2
قابلیت بازاریابی
قابلیتها دستههای پیچیدهای از دانش، مهارتها و تواناییها هستند که در فرایندهای کسب و کار شرکت در سطوح متنوع، جا گرفتهاند.
قابلیتهای بازاریابی فرایند یکپارچهای است که در آن شرکتها منابع محسوس و نامحسوس را برای درک پیچیدگی نیازهای خاص مشتریان، دستیابی به یک تمایز نسبی محصولات برای برتری رقابتی و در نهایت دستیابی به یک کیفیت برند مناسب به کار میبرند.
قابلیتهای بازاریابیاش را زمانی میتواند توسعه دهد که توانایی ترکیب مهارتهای فردی و دانش کارکنانش را با منابع در دسترس داشته باشد.
3