بخشی از متن:
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بازاریابی دیجیتال
تعریف بازاریابی دیجیتال
ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی
روندهای مؤثر در شکل گیری بازاریابی دیجیتال
تفاوت بازاریابی دیجیتال از بازاریابی سنتی
ابزارهای مرسوم بازاریابی دیجیتال
نتیجه گیری
منابع
چکیده
در این مقاله، با توجه به گستردگی و در حال توسعه بودن کسب و کارهای دیجیتال به خصوص در ایران، سعی بر ارایه تعریفی مستند از بازاریابی دیجیتال در این حوزه شد. ابتدا با توجه به تحقیقات گذشته ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی ارایه گردید و سپس به روندهای موثر جهانی در شکل گیری بازاریابی دیجیتال پرداخته شد. لازم به ذکر است در راستای ارایه مدلی مطلوب از بازاریابی دیجیتال ابزارهای هم این مقوله نیز پس از بررسی در متون گذشته در این باز تعریف گردید.