بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 16 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
1
موضوع : بازاریابی در اسلام
2
سیستم ها و کنترل
نظارت و کنترل جهت حصول اطمینان نسبت به مطابقت نتایج عملیات با اهداف مطلوب، صورت می گیرد.
جلوگیری از احتکار، نظارت بر قیمت ها، جلوگیری ازمعامله کالای ممنوع، نظارت بر چگونگی توزین کالا و نیز تبلیغ آن، تامین امنیت و حقوق تجار و حل مشکلات نظام بازاریابی ازجمله وظایف نظام مطلوب نظارت و کنترل است.
3